Isporuka i reklamacije

U nastojanju da prilagodimo termine, lokacije i brzinu isporuke robe za sve kupce, kao i da olakšamo postupak reklamacije i povrata robe, unaprijedili smo sistem i učinili ga maksimalno efikasnim.

Isporuka naručene robe

Izabrali smo nekoliko načina dostave kako bi smo pokrili sve moguće scenarije. Od standardne isporuke putem nekoliko kurirskih službi, do prioritetne dostave idući dan. Takođe smo nastojali da uvrstimo dostave vikendom (subotom) putem državne pošte, kao i dostave praznicima u skladu sa radnim vremenom kurirskih službi i zakonskim regulativama. Takođe za ograničen broj lokacija vršimo dostavu vlastitim vozilom, a robu možete preuzeti i lično u našem skladištu.

1. Naručite proizvode i odaberite željeni način dostave.

2. Potvrda Vaše narudžbe i načina dostave će biti dostavljena na Vaš email.

3. Sačekajte isporuku prema predviđenom rasporedu za izabrani način dostave.

4. Preuzmite Vašu narudžbu.Ukoliko dostavu plaćate gotovinski, platite troškove pri preuzimanju.

Načini isporuke

Standardna isporuka | Besplatna isporuka | Lično preuzimanje
Standardna isporuka robe brzom poštom - radnim danima. 11 KM
Isporuka našim dostavnim vozilom. Dostupno za ograničen broj lokacija. BESPLATNO
Lično preuzimanje robe u našem skladištu. BESPLATNO
Isporuka robe naredni dan - radnim danima | Isporuka subotom
Prioritetna isporuka naredni dan za narudžbe naručene do 16:00 h 20 KM
Isporuka vikendom (subota) - slanje robe petkom, državnom poštom. 8 KM

Za dodatne informacije o lokacijama dostave našim dostavnim vozilom, mogućnosti dostave vikendom i državnim praznicima ili za druge informacije vezane za isporuku robe možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 08:00 – 17: 00 h.

Reklamacije i povrat robe

Rok za reklamaciju i povrat robe je 7 dana od preuzimanja robe.

Sve reklamacije se obrađuju isključivo po prijemu i pregledu reklamirane robe. Nakon pregleda kojim utvrđujemo postojanje kvara, oštećenja ili neispravnosti, za finansijsku obradu vaše reklamacije koristimo kompenzacioni sistem pri čemu se vaš račun se stavlja u preplatu za iznos reklamirane robe, te se Vaše naredne fakture umanjuju za iznos koji imate u preplati. Za rješavanje reklamacije na drugačiji način nas možete kontaktirati.

Reklamacij neće biti uvažena u sljedećim slučajevima:

  • Ako vraćenoj robi nedostaju dijelovi ili ambalaža u kojoj je isporučena
  • Ukoliko je roba kupljena kod drugog trgovca
  • Ukoliko je nestručnom ugradnjom/rukovanjem prouzrokovan kvar ili oštećenje
  • Ukoliko je roba fizički oštećena usljed nepažnje pri rukovanju

Povrat sredstava kupcu će bti izvršen na ranije opisani način ili u skladu sa naknadnim dogovorom, a prema važećim zakonima.

Često postavljana pitanja

Moja narudžba još nije isporučena. Gdje je?

Zavisno od izabranog načina dostave i Vaše lokacije, isporuka može trajati i nekoliko dana. U prosjeku, roba je dostavljena za maksimalno 3 radna dana, a u praksi i brže. Ukoliko vam je potrebno da roba bude isporučena na Vašu lokaciju u roku od 24 sata, iskoristite opciju prioritetne dostave (dostava naredni dan) tako što ćete narudžbu potvrditi do 16:00 h.

Dostavljate li robu vikendom i državnim praznicima?

Dostava vikendom je moguća putem državne pošte i isporučuje se subotom. Nedeljom dostava nije moguća.
Tokom državnih i entiteskih praznika, a u skladu sa zakom propisanim radnim vremenom, dostava je moguća isključivo prema rasporedu rada brze pošte.

Da li je dostava naredni dan dostupna za sve narudžbe?

Minimalan iznos kupovine za prioritetnu dostavu naredni dan je 200 KM, a narudžba mora biti zaključena do 16:00 h. Za narudžbe vrijednosti ispod 200 KM sistem automatski onemogućava izbor ovog načina dostave.

Koji je rok za reklamaciju robe?

Rok za reklamaciju je 7 dana od trenutka preuzimanja robe.

Šta da radim ukoliko je paket ili ambalaža oštećena prilikom transporta?

Ukoliko prilikom prijema robe primjetite vidljiva oštećenja paketa / ambalaže, niste dužni preuzeti robu. Alternativno nas možete kontaktirati kako bi smo pokušali dogovoriti otvaranje paketa / ambalaže prilikom preuzimanja jer postoji mogućnost da se radi o površinskom oštećenju ambalaže, a ne robe.